2015年5月12日 星期二

藍。白。黑の風景畫




2015年5月10日  星期日  
小芊芊 ♥ 30Months 29Days
流浮山的黑色世界


朝早
一很微弱的陽光
由窗簾布透進來
就在這寧靜的一刻
小芊芊突然彈起來叫
〝行山!〞

今日媽媽節
媽媽都未叫
早晨都未講
就話要行山
!!!

母親節的白色小天使LOOK :)


我當然奉陪
不過有個懶daddy撒賴
不停話好快會落雨
我呢…我呢…只係知道…
有個人好大企圖
想剝奪我的母親節囉!!!

中午好陽光
搵埋曹姨姨庭叔叔齊腳
就馬上起行咯~~~

流浮山仔我地又來咯~~~


開始時唔肯自己行架
不過daddy mami係咁走 佢就邊走邊叫
〝等埋呀 唔好行住啦!〞
XDD


小路上山唔太難行


一路都好平緩


一上來就好涼爽 就到頂 不過涼下個身先


行行下扭daddy玩跳-_-"


今日風光明媚
估唔到天空好藍好藍
下過雨 空氣好乾淨
270°環迴風景
連深圳灣對岸的石屎森林都望得一清二楚
我只可以用無限個靚去形容

最近屋企既呢個山仔
今年我地一家第3次來
每次睇唔同既風景
不過今次係最靚最靚!

千變萬化的雲


彼岸的深圳灣屏風!
d高樓真係多得誇張!


和曹姨姨一起吃茶點 :D
腳仔超熱啊 daddy成日驚落雨
行山都要個女著水鞋 -_-"


佢地叫我唔好郁 話有亮點要影相 嚇死我!


好。恐。怖!!!
要知道我平生最怕多過4隻腳既動物!!!


開心到手舞足蹈既小天使
唔比佢行山點滿足到咁好動既佢 :D


好靚既大藍天


呢枝標高柱係每次來既必影位


黎左3次 今次終於…




可以同靚景影全家福啦!


大合照就一定要有啦!


係山頂食過茶點
比清勁既涼風吹乾d汗水
我地又起行喇~
今日目的地唔係標高柱
我地要走過對面既山頭呀~

昔日綠綠的山丘
今日變左黑色
整個山丘都是黑色!
復活節才來過
還是郁郁葱葱的
沒想到清明節一過
這裡頓變黑色世界*0*



呢兩隻monkey一支箭行左落去…


要自己行 好大膽!


仲嫌我地行得慢 >.<"


黑色世界出現了!






玩泥沙中 :D


藍。白。黑 
好特別既風景




小芊芊今日好叻女
大半程係自己行上山
然後對面個山頭係自己走過去架
流浮山係鬆土
呢座山冇靚路的
向下的都是碎石土泥路
千千媽平衡感奇差
從來只會上山容易落山難
估唔到呢隻鄭monkey二代
100%遺傳左daddy呢樣好嘢 :D
著住對水鞋都敢企係度0難度咁線落山囉!

可憐既媽咪冇人理 T^T
要自己半坐半sir咁走落去
望住山下面果兩隻無時停跳跳紮
我。。。深深感受到咩叫
望。塵。莫。及。。。












神仙棒出現了!




小朋友好鐘意玩媽哩媽哩空~~~




頭頂是靚靚藍天
然後有一大片黑雲
剛好幫我們擋實晒D陽光
防曬膏唔洗出動喇
踩住腳下的黑色焦草
還有啡橙啡橙的焦松
出現了很多可愛的場景
藍天下的黑色世界
初夏の秋色
還有白色小天使的媽哩媽哩空~~~


媽哩媽哩空 將媽咪變後生D先 :D


TODAY'S BEST SHOT! 
SUPER LIKE!
好特別既構圖 好獨特既顏色 仲有兩隻白色天使 :D


藍天。白雲 x 黑雲。黑土


大黑雲完全掩蓋了太陽


另一邊的綠綠大平原




無拘無束的小天使 願您天天開心 :)


我們解釋讓小芊芊知道
為何這裡變成了黑黑的
跟住老積妹又上身 :D
拎住daddy執比佢的樹枝神仙棒
不停點焦樹的樹枝
又點焦土上的燶草
喃喃自語
〝樹樹草草你地要乖乖長大
快d變綠綠啦〞
我聽到她的這麼可愛的話
會心地微笑了 :)


我們來到了另一邊的場景


初夏の秋色出現了!


要小芊芊望鏡頭 有辦法!


快d指住daddy媽哩媽哩空啦! XD


daddy 我黎啦!!!


小草呀小草~~~


你要乖乖長大變綠綠呀!


呢度d石頭黑色架!








呢度有樹樹


樹樹呀樹樹~~~

你都要乖乖長大變綠綠呀!






小芊芊玩得好開心
抓沙沙執石頭儲果果
每次行山 基本上我都任得佢玩
污糟都唔怕啦 (唔係執便便就得啦 XDD) 
玩完抹手落山洗手咪得囉
如果唔係佢點會不停對我地講
〝我好鐘意呢度呀!
呢度好好玩!〞

好開心佢咁細個就鐘意行山
希望我地一家3口好快可以衝出香港
向我地一直未完心願既地方出發啦!


折返回程咯~~~




我的第3個媽媽節
見到佢開心同健康就夠
雖然其實呢日我真係激氣到媽媽叫…



☂ THE END 




千芊家 ♥ 行山日誌 since2014 - 

4 則留言:

  1. 你地都幾多親子裝喎, 好靚啊~~~~
    母子裝反而好少好靚~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 女仔衫係多啲款,搵衫時見到有靚既母子裝話你知啦^^

      刪除
  2. 呢段路要行幾耐? 景色好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 山腳行上去20分鐘左右到頂,山仔向西同埋冇遮擋,聽聞呢度係全港望日落最靚既地方呢!

      刪除