2015年10月23日 星期五

秋日東壩郊遊樂



2015年10月21日   星期三   晴
小芊芊 ★ 36Months 10Days
重陽節登高日




今年重陽節不用掃墓
我們又去西貢玩咯~
學校這星期教小朋友
重陽節要登高野餐吃水果
我們一於應下節
高。少少。高
野。一陣。餐
食。啲。水果
咁啦~~~


好好天氣 風和日麗~


咁靚既景色 梗係要來一幅自拍啦!


★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★


登高去咯!

小芊芊一見到有人係〝座山〞上面
佢又要我同佢爬埋一份 :)




乖乖地坐定定唔好郁呀!


其實…我地登左少少高咁啦 XD


到Daddy接手喇!


Daddy一出碼 就越爬越高


個bg型到咁 d相真係點影都咁靚咁型 :P


佢地係〝山腰〞度走黎走去冇停過


玩左一輸終於捨得返落黎喇


★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★


向堤壩出發!

是日甫士──YEAH!


Daddy上錨完全冇難度 不過小芊芊就驚到叫救命 XDDD


佢咁驚 於是Daddy將佢送返陸地
然後自己越跳越高
小芊芊係咁大叫
〝daddy唔好呀!快啲返落黎啦!好危險架!〞
daddy當然冇理佢繼續跳
小芊芊擔心到大喊 
daddy先肯落返黎


GO。GO。GO!


同我玩踩渠窿玩到好開心~


小芊芊:媽咪 我想落去玩窿窿
千千媽:要去到最尾先落到去架
不如我地跑過去啦!
小芊芊:走啦~~~~~~~~~~~


★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★


1st ROUND ───
越過大窿窿

話咁快我同小芊芊就走左落去喇


Hello Daddy!


Hello Mommy!

daddy飛快咁趁小芊芊唔覺意跳左入窿
仲好衰咁嚇個女:
〝呀~~~我跌喇~~~救我呀~~~~〞


起初小芊芊背住daddy 
所以一聽到daddy叫時
令轉頭已經唔見左daddy
佢好擔心係咁問我點算
我叫佢望下個窿先搵返daddy


daddy仲係度扮野求救
叫小芊芊拉返佢上黎
小芊芊一邊好緊張咁救daddy一邊話
〝我唔夠力拉daddy呀 點算呀〞
見個女咁擔心自己
daddy開心到飄飄下-_-"


其實個窿對小朋友黎講算深架 所以小芊芊唔敢自己入窿窿
但係就對d窿窿好有興趣




野一陣餐 食d水果 (一個蘋果)
來幅月亮眼蓮子蓉笑~~~


〝好酸呀~~~〞


野餐完畢 準備過2nd ROUND啦~
我地而家就好似Super Mario咁過5關斬6仗打大佬
哈哈~~~


今日招牌甫士───YEAH!


YEAH!


★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★


2nd ROUND ───
跨過大石頭

〝媽咪 d石頭太大舊我過唔到呀!〞

原來daddy攋抵左佢過左去
叫daddy返黎先啦!




呢個景好壯觀呢!

過左大石頭喇


可以玩小石頭喇~~~




★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★


3rd ROUND ───
爬上大石錨


一排大石錨 好有型 好高好難爬 但daddy一支箭就衝左上去了!


我同小芊芊都好想上去
當然有daddy就冇野做唔到啦!
繼續是日招牌甫士───
YEAH!







我地仲有D零食同飲品
返到上平路 再坐抵食過先~


★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★


呢度風景勁靚
而且好好玩
想跑就跑 想跳就跳
唯一就係要小心啦
周圍都冇欄杆冇扶手
同埋地下係刮皮膚最高級别既石地
一仆到就好痛架喇
我呢 勁到刮損左滕頭都唔知囉 XD

小芊芊上星期狀態不好
早上感覺都是作病作病的
天氣轉涼的整個星期
早上的體溫總徘徊在37.3 / 37.4度
有日更37.8度 (不過冇其他病癥)
結果冇返兩日學

帶小芊芊去走下出身汗
曬下太陽吸收下維他命D
大家都精神啲
見到小寶貝走黎走去勁開心
不停話呢度好好玩
走時又話下次一定要再黎過
我地陪抱陪跑既
雖然日日都冇夠訓過
但係見到呢隻開心豬咁活潑
連我地都醒神晒呢!







2 則留言:

  1. 東壩感覺不錯, 但太多危險位

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好危險,不過呢度風景好靚,還好小朋友都識驚,大家玩時都好小心~

      刪除