2015年10月30日 星期五

Happy Halloween ✪ Trick or Trick?!?



29 OCT 2015  THU
30 OCT 2015 FRI
HAPPY HALLOWEEN
✪ School Party Days




呢兩日小朋友零舍興奮
因為學校開PARTY
可以著靚靚咁返學校玩
今次係特別通告
要為小朋友打扮特別造型
而本身我早已買落兩條靚靚裙
其實係普通靚靚裙
一條係打算去飲著 一條出街街著
不過打扮一下條裙
都可以有得意造型既 :)






千千媽:點樣講先可以得到糖糖架?
小芊芊:trick or trick!
千千媽:係 trick or treat 呀嘛?
小芊芊:(一臉認真…) trick or trick 呀!
千千媽:應該讀 trick or treat 啦!
小芊芊:(超級認真…) trick or trick 呀!
老師教架!

咁 trick or trick 就 trick or trick 啦
佢個認真樣實在太可愛喇~
哈哈哈哈~~~~

我就準備左兩大包朱古力
有好可愛好可愛既 halloween packing
仲有兩包好好味既布甸棉花糖
準備讓小芊芊呢兩日帶返學校派
不過d棉花糖好味到呢…
結果我兩日內食左一包 XDD

第一日帶朱古力
我呢次花左小小心思
可以讓小芊芊訓練下手指仔&專注力
又等佢跟同學仔交流一下
同學仔唔洗向佢 trick or trick 都可以拎到糖果食
呢個親子小活動就係
~ 包。糖。果 ~


朱古力 袋子 貼紙 ready喇~


每個袋仔包3片古古力
袋好之後用貼紙封口
小芊芊班每位同學仔1人1包


呢塊大牌牌會掛係糖果袋


小芊芊好認真咁包啊包貼啊貼
全程唔比我掂古古力 包裝袋 同埋貼紙
全部小芊芊包搞掂
咁樣又係一個親子活動 真係唔錯架
訓練到佢手指仔靈活d 
佢真係包得好專心


小道具我早前買落左好多
所以基本上今次party冇特別花時間
只要花時間搵返d道具出來即可 :p
有南瓜糖果袋同埋小女巫頭cool帽子
加埋我剪左d小南瓜
小芊芊見到明天返學既打扮物品
已經好開心~~~


✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪


1st Day Modeling──
I AM A BLACK CAT!

超愛這只小黑貓~^3^~


呢條裙真係好巧合
我從來未買過黑色衫裙比小芊芊
一來覺得黑色顯得小朋友老積
二來怕黑色染料無形地傷害小芊芊既皮膚

3歲人仔第1次著黑色裙
完全只係因為我覺得條紗裙好多層好靚
紗裙同棉布既質料好靚
同埋貪其係貓貓造型好可愛
下半年多親戚結婚 可以著去飲
於是順理成章地
收到通告時我已經諗好比佢著呢條裙
唔洗再買喇~


黑貓背心lace裙本來係好sexy的
前邊係整塊lace+黑貓頭頭棉布
suppose係就咁著好sexy


不過天氣都係涼 冇可能比佢就咁著
所以加左件白色公主袖T恤打底




加埋黑色貓貓襪 襯晒~




其實本身條黑貓裙
已經好Halloween feel
我再花多小小心思
自己釘左幾塊絨布南瓜上條紗裙度
成條裙即時sharp晒~
配埋帽帽 黑貓襪 同埋南瓜糖果袋
♥ MY LITTLE HALLOWEEN ♥



✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪


2nd Day Modeling──
PUMPKIN WITCH



本來第二日係另一個全新造型
之不過到今早換衫時
小芊芊臨時改變主意
想繼續扮小黑貓
寶貝有意見媽媽我當然聽從啦
雖然兩日著同一條裙
不過我地有唔同既道具&頭飾
小黑貓都可以變身架




叫佢戴返頂頭cool隻帽貪靚妹唔肯
小芊芊:尋日帶左啦!我今日要夾頭飾…
千千媽:@#%*&%…(乜同一個頭飾唔可以帶兩日咩…)
呢隻大頭夾又橙色又夠浮誇
啱晒用來襯造型~~~


今日有大蝴蝶夾同埋南瓜袍


至於塊南瓜女俠袍嘛
我真係差D唔記得自己有買過…heehee…
係昨早同小芊芊等上校巴時
見同屋苑既同學仔被住件vampire rope
我先醒起呢塊布 XD
所以昨晚回家即刻搵返佢出黎
咁同一條裙又多一個造型喇


Little Black Cat  VS  Pumpkin Witch


千千媽的年代
真係冇正視過呢個節日
只係人大左時
成班friend柴娃娃咁跟人去過兩次哈佬喂
到小芊芊的年代
細細個已經會認識呢個節日
有得聯誼有得食有得玩有得著靚靚
仲有得行CATWALK添呀!
可以在開心party中學習
又可以滿足下媽媽同女女扮靚靚既成就感 :)
好期待快d有得睇學校同佢地影既相




日日一齊搭車返學既同學仔
好可愛既粉紅小公主
呢兩個妹妹一落到屋苑樓下就好矚目啦~~~


✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪✪


trick or trick… 
都搞到我開心左(笑屎左)兩日啦
只要搗蛋唔要糖都冇所謂
對媽媽黎講小朋友唔食糖係一件好事
而媽媽我好樂意請同學仔食糖糖架
哈哈哈哈!!!





8 則留言:

  1. 好得意好可愛的HALLOWEEN LOOK

    回覆刪除
  2. 條裙好靚呀,女仔有得打扮真係開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 比人打扮果個開心, 同佢打扮果個仲開心呀~~~

      刪除
  3. mama你好有心思呀...小芊芊好靚女, 打扮得好可愛, 佢一定好enjoy呀:)

    回覆刪除
    回覆
    1. thx ar K MAMA, 學校係HALLOWEEN前一星期係咁halloween halloween, 果排日日返到屋企都halloween, 所以呢…我地成家都好enjoy呀, 哈哈~~~

      刪除
  4. 小芊芊真係好可愛啊, 媽媽將小芊芊打扮得好靚, 仲好有心思添啊..

    回覆刪除
    回覆
    1. thx ar 大爺媽, 細細個先有得咁打扮, 所以媽媽我點都要花下心思呢^^

      刪除