2015年10月9日 星期五

在家快樂過中秋



2015年9月27日   星期日   晴
小芊芊 ♥ 35Months 16Days
中秋節 @ Home Sweet Home


本來計劃中秋節camping
所以婆婆與嫲嫲兩邊都已提早過節
後來因為daddy工作太忙
最後決定在家好好休息

雖然在家過中秋
而小芊芊也是第1年真正的認識中秋節
這星期日又講夜又講的:
中秋節 吃月餅 玩花燈
早一星期已要帶燈籠上學
學校也開了個中秋小party
中秋氣氛無處不在呢!
當然我們的小小家
也要添一點點氣氛啦~~~

準備返學校開party囉~~~

早上個星期拿了只燈籠返校
呢隻靚靚兔燈籠係婆婆搵返黎架
size細細岩岩好


✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰


關於玩的
小芊芊由出生至今
我從來沒有買過一個燈籠給她
因為我一直希望我們送她的第1隻燈籠
我們跟小芊芊一起親手做的
(明年應該有了~~~)
呢3年 雖然我冇比呢個童年回憶佢
不過 屬於她的燈籠不只3個
皆因年年都有家人朋友送燈籠過佢
每年都令我無晒意慾搵返去年果隻出黎擺
我個人認為…擺一兩隻夠喇…

婆婆樓下的中秋佈置 小芊芊很喜愛這兩只白兔

中秋親子活動1




還有一隻owl owl燭台
學校派來的 (其實是家長付錢買的!)
又意想不到幾大隻幾靚哦
說是要親子勞作
在白白的陶瓷owl上
和小朋友一起塗上色彩
又是一項辛勞媽媽的親子工作 XDDD
這東西早一星期已派回來了
小芊芊一直嚷著要拆開塗水彩
是我一直以冇時間作大型勞作見稱拖住佢
直到中秋前一天終於有時間完成了
其實真係一個幾好玩既親子活動


✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰


關於吃的
實。在。太。多。了!
每年daddy都會帶來很多水果月餅
再加上公司每人一盒月餅
我們都多得送完婆婆嫲嫲還要再送人才能散貨-_-
今年朋友也有送我們一盒handmade的
至於水果我們自己不敢買
由於我們平日實在沒有時間食
所以奶奶給我一些 媽咪又給我一些
已夠我們豐富地過節了 :)

所以這天的中午和下午
都以中秋食物為主

奶奶在台灣買了隻文旦 (即迷你碌柚) 給我們
特有品種細細隻 岩晒我地呀!


呢盒月餅好靚 我好喜愛個design

月餅內容好有意思架
月餅圓──柚子奶黃
月餅滿──桂花綠豆

朋友送我們的handmade奶黃月餅
雖然係十萬個油膩
不過做得好香好味~~~

中秋節快樂!!!









晚上我做了頓簡單的
我家大寶小寶都不愛吃飯
但絕對愛吃紫菜壽司飯
所以近期我的起心肝入手了一批飯糰模
見這天難得在家 就下手了 :D


呢隻係試驗版 好bb樣 XD

親子活動2 媽咪負責整 小芊芊負責食…紫菜 

7隻企鵝晒月光 :D


一堆企鵝仔晒月光ing
加上小芊芊愛吃的雞柳粒和老公至愛的咖哩
還有老公賣飛佛的忌廉蘑菇湯
對於我這罕見入廚的在職媽媽來說
原來是0難度的容易呢!
而對於我這個希望升格做入得廚房既好太太好媽媽的無飯主婦來說
係一個好好既開始 :)




簡單一餐豐富的 :) 小芊芊指名要加埋一碟肉鬆




再來宵夜點少得
中秋節在超級月光下慶團圓
怎可能冇食湯圓的份兒呢?!?
我因為臨急抱佛腳
一早備食材偏偏備漏了湯圓
差點兒買不到這個超好吃的
連平時一向對湯圓0興趣的芊爸千媽
都超愛吃這個的 :D


臨近中秋 好多超巿斷貨啊~~~





小芊芊第1次吃湯圓
一向知道女兒心肝的我只煮了兩粒給她
這隻小妹妹一見碗湯圓就興奮
見daddy碗有4粒 mami碗又有4粒
佢食左半粒之後…
竟然強搶daddy碗中1粒啦 XDDD
仲同我講 〝d湯圓好好食啊!〞
〝點解比兩粒我得咁少…〞(仲要係可憐mode!)
雖然佢既行為係對湯圓的如此欣賞
但其實…到最後…
佢食左兩粒就叫飽然後走左去
碗內果粒回歸daddy肚子 :)


今晚中秋能看見超級月亮

但又不覺得好大喔 但好光好明亮







2 則留言:

  1. 咁靚的企鵝飯團, 係人都鍾意食啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過對冇食癮既小芊芊黎講實在成效不大呢!

      刪除