2015年10月14日 星期三

小芊芊3歲生日大快樂!!!



2015年10月11日  星期日  陰
CaSSie is 3


由於10月太多事宜要兼顧
小芊芊的3歲生日party
要開心要簡單就好了
整個9月我都在忙
忙著為小寶貝張羅給她的驚喜

I AM 3 !!!


3歲是小bb成為小妹妹
的一個重大轉捩點
小芊芊踏入懂事的年齡
每樣事情都會深深的牢記在心中
所以這一年的生日
我特別想給她一次超難忘的!

我們的home sweet home
給了我很多空間去做我自己喜歡的
所以今年不用去酒店玩了
在自己的家會陸續有更多新玩意

這個星期六是好姊妹的大日子
所以我不得怠慢了
姊妹婚禮與寶貝女生日party的自家製
需同歩製作
PARTY前兩晚準備好所有東西
PARTY前一晚與daddy在小芊芊睡著後開始動工
還好我們趕得及完成 嘻嘻~~~


一進大門就會見到呢塊banner架喇~~~




今年生日主題係磨菇


大大張生日咭係幅牆上邊 好有生日氣氛呀 :)


哇!哇!哇!!!

呢年生日係千千媽生小芊芊以黎
最最最最最捨得既一次!


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


PARTY當日早上
小芊芊真係好似大個女左咁
一醒左就落床走黎我房叫我起身陪佢vv刷牙洗面
仲話想食消化餅+子母奶做早餐


一出廳見到呢堆野
邊有可能唔識開心:D
不過未拆得住架 因為一陣要出門學游水
而家影下相先好啦!






當日眾人最開心就係見到呢塊牌呢!


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


下午茶時刻 生日會開始啦~




好靚好可愛好好味既 mini cup cakes
個個都讚不絕口呢!


叫得栗子芊
今年當然又係栗子蛋糕啦 :D


最親既家人係晒呢度…係獨欠公公囉…


❤ SUPER LOVE ❤


小芊芊去年最愛的吹蠟燭位置下跌一級
今年愛上左切蛋糕


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


拆禮物啦!


❤ MY SUPER HAPPY GIRL ❤


我好鐘意呢個芊芊樣呀
希望呢隻開心果
可以經常保持到呢個斯文樣❤v❤


今日開封既有最大份既廚房 & 雪櫃


仲有好可愛既電飯煲~~~


仲有仲有 訓覺有新床單 真係好靚靚 ^^


最初老公見到屋企有堆紙皮包裝
堆到高過我地時…
心口不停唸唸有詞
我拆箱後佢見到堆野既盧山真面目
不禁O咀跟我說
〝呢堆野到底係買比你自己定買比個女?〞
仲有另一句…
〝d相唔好放相上FB呀 唔係人地以為我竉女呀!〞

咩姐…我唔係一次過送架!
呢度係包羅晒小芊芊3歲生日連所有既節日既禮物
我黎緊呢一年唔洗再買禮物架喇
仲有 小朋友一定喜歡玩煮飯仔
即然我地有地方又有能力
就當滿足一下寶貝女既童年啦!

以上係我既事實
我唔認敗家架 :p
連嫂嫂睇住我同小芊芊拆禮物時
都話我個開心樣似係自己拆禮物多啲 哈哈~~~
我細個時媽咪都買過一set東洋貨既煮飯仔比我呢
媽咪成日提住套煮飯仔成300蚊架
那些年既300蚊同我而家買既總金額
其實媽咪同我一樣都係咁捨得 :)
媽咪錫女兒
係特别捨得的呢 :)

相信往後的日子
隨著小芊芊上學後
千千媽將會更多事情要兼顧
我的心思應該不如過往這3年的多了吧…
(不過我都希望往後幾年我仍然做得到
直到佢大個有自己世界啦)
所以今年我特別賣力
目的只有一個───


我們會盡所能令您快樂
時刻堅持不做怪獸爸媽
希望寶貝女每日都開心快樂的過
當然還有健健康康 :)
往後繼續keep住有更多的
開心家庭照 :)


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


正日生日小妹妹作病唔舒服
一起身冇晒精神兼嘔晒d早餐出黎
最後冇返學在家休息咯…
媽媽我唔想請假陪女都唔得喇…


還好只係微燒
休息左一日冇事喇~~~
年年生日正日前後都會咁咕喎…
到底係咪真係要長高呢?!?


PARTY過後把生日卡反轉
❤ 即將 blogging 的童話旅程 ❤




6 則留言:

  1. 嘩,所有野都好靚呀,小芊芊3歲生日大快樂 ^^

    回覆刪除
  2. 哇, 好靚的Decoration + 禮物
    套廚房我都想買架, 但..... 怕冇位,

    回覆刪除
  3. 芊芊媽為小芊芊準備既野全部都好靚好靚啊~~~
    仲有咁多煮飯仔玩具玩, 小芊芊今個生日一定好開心又難忙~~~
    小芊芊~生日快樂啊!!!

    回覆刪除