2015年10月26日 星期一

OCEAN PARK HALF DAY PLAY



2015年10月24日   星期六   晴
小芊芊 ❤ 36Months 13Days
OCEAN PARK 哈佬喂


菠蘿妹妹去海洋公園 :)


話說去年聖誕
daddy係公司annual dinner抽中三獎
Ocean Park SmartFun 
Annual GOLD Pass 
Adult x2
簡直好似係專為我地而設既大獎咁 XDDD
今年Easter第1次剪綵後
我地第二次帶小芊芊來玩

其實自小芊芊出世後
佢去海洋公園既次數比我和daddy多
跟公公婆婆都去過兩次
上次與小芊芊第1次來
玩任何東西都要排長龍
多人到怕怕
所以一直都冇意慾再來


一入場衝去熊貓館搵青青姨先


然後向威威天地出發
GO~GO~GO~~~~~


好多多啦A夢造型呀
不過我地今日短短時間有好多目標
所以好多好靚既場景都唔得閒影






趕去劇場途中見到熊貓先生剛出場
見未有人排隊火箭咁快走去同佢合照先


呢隻樹精好多年了
當年同老公拍拖時都影過
今日係小芊芊叫停我地話要同佢影相 :D



這次來嘛…
當然不是因為哈佬喂 XD
是因為有小芊芊日掛夜掛的曹姨姨與庭叔叔
青青姨將兩張免費入場票送了他們
於是我們相約一起來啦

長週六放工後就直接搭車入場
天氣非常好 時晴時陰又好風
人流也不算多 完全比我們想像中好
聽了青青姨的極力推薦
這次的行程只有1個
威威天地 
XDDD

進場都兩點多
先去大熊貓館找青青姨
然後就一直在威威天地裡打滾了
威威劇場睇話劇海獅表演
小芊芊睇得好投入好開心呢!






睇話劇睇得好投入


佢好喜愛呢位魚魚小姐


青青姨一知我地話去海洋公園
勁力要我一定要帶小芊芊睇呢個
佢話小芊芊會百看不厭!




有玩小火車 旋轉木馬 同埋摩天輪
大個女既小妹妹仲好叻叻咁自己排隊玩跳彈床
同埋玩左兩次小丑旋風
天入黑時D哈佬喂鬼鬼出沒
小芊芊都冇驚 見到雪糕鬼仲要我地抱佢埋去
話D核突鬼鬼雪糕好搞笑要影相-_-"
玩左4個鐘左右
接青青姨收工時已經冧左 :D


火車係小芊芊至愛既交通工具


所以一定要坐下


呢架車大人都可以坐




之後經過咁岩雀鳥劇場有Show
順便入左去睇




估唔到今次小芊芊話要坐唔識郁既馬車
不過佢上左馬開始埋先講…
馬車…唯有下次來再坐啦!


之後排隊玩跳彈床 知道要自己入去排隊得自己一個都ok


我地去昇空奇遇啦!




去toilet時發現左呢個極之隱蔽既小丑旋風


小芊芊即刻話要玩


呢個唔洗排隊 所以玩左兩次


天入黑 鬼鬼出沒
小芊芊話呢隻雪糕鬼賣d雪糕好得意喎…


呢隻九尾狐好優雅架
連我都想同佢影返張合照~~~



今次冇一早黎玩
又冇搭火車吊車上山
半日係山下邊短短4小時
我地個個都玩得好開心
小芊芊真係大個女左好多
樣樣都識睇識玩喇
呢張金卡仲有半年時間
我會帶寶貝女好似去supermarket
一得閒就去架喇~~~~~


滿足既一天  
HAPPY DINNER!



2 則留言: