2015年11月23日 星期一

賞滑翔傘玩石頭



2015年11月22日  星期日  晴
小芊芊 ♥ 37Months 11Days
觀滑翔傘‧西貢昂平草原
玩大石頭‧鹿巢石林



昨天過了一個非常充實的大白天
不過我比較期待今天
因為今天會更好玩更開心
足足半年沒有行山的千芊家
今天會有超級豐富的行程


上山時踫上清潔隊派的小禮物


早上8點要起床
10點集合食早餐再出發到起點
由馬鞍山村往山上行
其實路線極易極短
為了花更多時間去玩看風景
今天我們有兩個目的地


 10人行山團 GO GO GO!


愛扭抱的小芊芊半年冇行
未知今日腳骨力如何呢?


 非平地既地方 小芊芊都好願意自己行 good girl呀~


今日有好多uncle aunt哥哥姐姐幫手
我都行得非常之輕鬆 嘻嘻~~~


 文叔叔拖完到曹姨姨


小芊芊想睇野時 會出動daddy騎駁馬


這條路線我行過很多次
這次係第一次見咁多人行山
唔知係毅行還是多左人認識呢度既關係
今日真係好多人上山呢!
好多小朋友同小芊芊差唔多年紀
媽媽我就真係好忙碌喇…
顧住拖佢上山之餘
又要顧住同d媽媽小朋友交流
因為咁樣 上山時間過得特別容易
輕輕鬆鬆地去到兩個景點既交滙處


遇上同年紀的姐姐 對方媽媽要求合照^^
左圖──媽媽們:兩位妹妹笑下 望下鏡頭先啦!
(但兩個對眼點都唔肯望鏡頭)
中圖──小芊芊:你唔係咁樣影相架 要拖手呀!
(仲叫得好鬼大聲 唔比人happy face 好好笑 :D)
右圖──姐姐都肯拖小芊芊手仔影相 兩隻依然係堅持唔望鏡頭 XD


 其實人前人後都有好多小朋友
清潔隊一見到D小朋友就派襟章
個個都好開心


 小芊芊即刻叫我幫佢扣係心口


上到交滙處 好多牛牛等住你 ^^


小芊芊好唔耐煩:行山成日見到架啦 有乜咁好影… XD


西貢昂平大草原
呢度係我至愛既香港行山郊遊落腳點
因為有行山難得一見的山上大草原
整個西貢可以一覽無遺
今天遇上大好天仲有無限清風
有得睇人玩滑翔傘
見到d人起傘飛出去果刻
唔止小芊芊睇得好興奮
大人都睇得好開心


先繼續向前行


 發現牛BB 小芊芊對小牛牛好有興趣


 一處好廣闊既山峽


今天風和日麗






睇下半空幾熱鬧


 呢個無敵靚view每次必影架~




野餐之our lunch


 食完就玩金銀傘 XDD








玩埋包粉果 哈哈~~~


 型仔大金鐘都係必影位


小芊芊:媽媽 我要睇呢個!


咁一齊過去睇啦 !


 一堆堆彩色防水布堆晒係草地


整裝待發


 小芊芊睇得好投入


WOW 一飛沖天~~~


睇到眼前最後一塊布飛埋出去
我地又繼續我地既行程啦~


 今日草原真係好熱鬧
第一次見呢度人山人海^^


離開昂平前當然要來幅大合照啦~


係大草原野餐完畢
單人照couple照family照大合照拍攝完畢
睇住d滑翔傘全部飛走晒之後
我地又返回交滙處
向另一邊方向繼續上山
走入無人的巨型石頭陣地
鹿巢石林


 返到牛牛集中地 轉去另一方向上山








小芊芊叻叻 一直自己行


一直好想帶小芊芊來
我覺得呢度人唔多好好玩
相對行山 爬大石比較危險
但係有daddy係度我會好放心
呢度有好多似模似樣既大石頭
龍船石 人面石 青蛙石 鱷魚石 試劍石 龜仙人石 etc.
不過玩得唔耐 因為實在太多蜜蜂
個個女孩子都叫救命 (包括我 XDD)
所以hea左陣就回程落山喇~


第一石景:龜仙人石


 見下有個小朋友幾百厭 哈哈
有daddy冇有怕嘛
專揀d又尖又高既石頭黎爬-_-"


第二石景:青蛙石


 第三石景:龍舟石




第四石景:試劍石


一離開石林即刻暈左!


今日行山團有團友正日生日
所以拉大隊由馬鞍山遠征長沙灣
為了去老公推薦而壽星仔又好想食既火煱店
果然食料湯底樣樣好評
食埋個sweet sweet生日蛋糕
大家都捧住個肚好滿足咁回家
大合照無限拍拍拍
開心充實之不得了的一天


馬鞍山出城長沙灣 為了一嚐這家老三火煱


 食材用料好新鮮 全部丸類手打製造 牛肉超好味!
個個都讚~~~




Happy Birthday to Uncle Ho~~~~



✰✰✰ THE END ✰✰✰



2 則留言:

  1. 如果小霸王肯好似小芊芊咁肯自己行路就好囉.... 我地就可以試下行

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實小芊芊都係行下抱下,你地可以試下行吖,條路都係平緩樓梯,唔辛苦,同埋小朋友氹下氹下就肯行多啲架喇~

      刪除