2016年3月9日 星期三

小芊芊人生第1個學業獎




2016年2月16日 星期二  晴
小芊芊 ✎﹏ K1 Life
學校015-2016年度
上學期頒獎典禮


呢一日一定要好好紀念
係我的寶貝女得到人生的第1個獎項
學業獎 - 
中文科優異獎


寶貝女第1次得獎^^


其實由學校出通告有評估週開始
我不知不覺間變得好緊張
因為要返工的關係
跟小芊芊溫習的時間好唔見洗
但又唔想星期六日都掛住同佢溫習唔帶去玩
(畢竟她人仔小小才剛開始讀書)
加上去年年底進行的上學期評估週前
我又身體不適要住院
基本上我係冇花過時間同佢溫習
所以其實期望應該唔會太大


一早知道放農曆年假前會收到成績表
新年假期間學校會舉行頒獎典禮
心情一直好緊張
好希望派成績表日快d到
我仲問過daddy 〝你估小芊芊會唔會分到個獎?〞
daddy反應冷淡-_-"""
〝冇諗過佢會攞獎喎!〞
啊…有呢d 諗法都唔知好定唔好…





雖然我平日冇乜點問佢學過乜
睇完佢d簡單功課做晒就算
但我一直有跟班主任溝通
一個月放半日假去一次學校接佢放學
一個月打1-2次電話去學校找班主任
老師對佢評價一直唔錯
小芊芊係學校好靜 屬乖妹妹果類
同埋老師話佢學野好快
講野好清晰好有條理好有邏輯
所以我對佢確實係
有。期。望!


放農曆新年假前兩天
就是小芊芊學校派成績表的日子
那天我在公司忙碌中
還是要急不及待的打給婆婆問
婆婆矇查查的回覆我:
〝我見到兩張邀請卡〞
(有邀請卡即係小芊芊有得獎)
我仍然很緊張的問個究竟
因為成績表是全英文 不是全部她都看得懂
最後叫公公影晒啲成績表及通知書比我睇
心情即時輕鬆晒呢~~~


 好精緻既成績表


 好surprise收到邀請卡呀~~~





每班一共有8個獎項
班中頭3位各1名獎
中文科優異獎1名
英文科優異獎1名
優秀獎3名
而且成績表中有列班中排名
評估卷也同時派發
全部100分




小芊芊的成績我是很滿意的
我自問不是怪獸家長
從daddy對她得獎的心態或多或少讓我理解得到
我。為。何。如。此。緊。張。呢…
我媽對我的學業一直很嚴格
所以由幼稚園到小學我也年年得獎的
雖然我對小芊芊不是這樣教育
但心底裡仍是滿有期待的


她得了這個學業獎
感覺好像是我得獎一樣
daddy不概不會感受到我的心情
他大概覺得自己的女兒有得獎很心滿意足吧
從此我也想像到自己對女兒學業的壓力
畢竟我是沒有想過成績表會列出班中排名
當媽媽的總想自己的子女有進步吧…
我一定要好好的調整自己心理
總之要讓小芊芊在愉快中學習



✎﹏✎﹏✎﹏✎﹏✎﹏✎﹏✎﹏✎﹏✎﹏✎﹏✎﹏✎﹏



說回頒獎禮這一天
daddy抽了兩小時和小芊芊一起去學校
一入學校家長就要進入禮堂
小芊芊跟著老師
自己乖乖的上樓梯在課室準備
典禮好快開始
快到daddy連相都影唔切 -_-"""
實在太多獎項要頒發
家長同小朋友都好與奮




 頒獎典禮即將開始


獎杯和勳章放滿一枱


起初諗呢個只係一個豬肉獎 :P
但係論獎狀份量和大小
真係嚇左我一跳
頭3名係獎杯 優秀獎係勳章+証書
至於科目優異獎
竟然用一個大相框框住張獎狀~~~
好。浮。誇。呢!
我以為只係為影相而框住
原來係成個架咁比你帶返屋企
小芊芊咁細粒的住個框走黎走去好搞笑~~~
校長說得到呢兩個科目優異獎既小朋友
佢地既語文水平係相當高~~~
我也希望是如此啦^^


好大個獎狀呢!


Daddy因為有公事做
睇完小芊芊得獎就走左喇
所以最後得媽媽同小芊芊一齊影得獎合照
哎吔…真係好遺憾呢…
幸好無損小芊芊大好心情
因為她讀的班有相熟的同學仔同佢一齊得獎
d同學仔係咁圍住大家轉
一叫合照小芊芊攬住個獎係咁叫好重
見到佢地咁可愛真係好開心呢!


 典禮完畢 第1時間跟寶貝女合照


與同學仔合照 小芊芊大力的起獎狀呢~


這位高大威猛的同學仔跟小芊芊好friend架~


 小芊芊最喜愛的班主任




~~~OUR HAPPY MOMENTS~~~


回到家望住個獎
我同daddy係度傻傻咁諗…
年年都拎呢個獎真係唔係少野
所以daddy話不如以後都拎獎杯啦
獎杯容易收藏啲呀 XDDD





7 則留言:

  1. 小芊芊真係好叻女啊~~~
    你又講得無錯, 個相框真係浮誇啊..HAHAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. thx 大爺媽~~~
      拎住個大相框去搭車都幾係野~~~

      刪除
  2. 小芊芊叻叻 ^^
    嘻...我都覺,浮誇左DD,似中學的頒獎禮^^
    不過幼稚園有咁樣規模的頒獎禮,家長會好開心,HEEHEE^^

    回覆刪除
    回覆
    1. thx sam sam~~~
      中小學我都未試過攞咁大個獎……
      不過呢個典禮的確比家長同小朋友好大鼓勵, 家長係開心, 其實小朋友仲開心~~~

      刪除
  3. Blackjack, Poker, and Table Games - DrMCD
    Blackjack, Poker, 충청남도 출장마사지 and Table Games 안산 출장안마 The tables are stacked, and players have to try all of their favorite games 광주 출장샵 to earn a winning hand. 김제 출장안마 If 속초 출장마사지 you have a

    回覆刪除