2016年3月16日 星期三

4母女婆孫的閨蜜下午茶♥



2016年3月11日  星期五  陰
小芊芊 ♥ 40Months 29Days
甜蜜蜜嘆低茶


快踏入3月中
又到我和hubby忙碌約會的日子
這天中午有同事們請我吃lunch
lunch過後的3點3
親愛的妹妹請我食生日tea
這個黃色tea set好可愛


又係我們4母女婆孫出動喇
tea set主題係
雛菊閨〝蜜〞下午茶
sav酒店 x 護膚品牌Burt's Bees之作
我個人很喜歡這個品牌
小芊芊全身用的清潔護膚品都係用佢架




平日去食afternoon tea真係好舒服
餐廳唔多人靜靜地咁
今次呢個場地好得意
座位係梳化 + 矮桌子
真真正正嘆低茶
餐廳設有露天area 地方很闊落
雖然身處石屎森林中
不過整個環境好綠油油
環境同crossover主題好配合






很快先端上3杯主題花茶




呢個afternoon tea set 超級可愛
不是3層架 係蜂巢tea set架
一上桌小芊芊都咁話〝好靚呀!〞
有關的東西
我地4母女婆孫都好鐘意
所以見到呢個set好鬼開心呢!


呢個tea set蜂巢好得我歡心呀~~~


小芊芊都主動話要自己一個影相




4人隨afternoon tea附送
主題品牌sample 4袋


內裡係一支洗面膏&2份眼霜






呢D side dish都好食 不過花茶就一般


各自搵食 :D


食物味道還可以啦~
從來 afternoon tea 我都係食樣食環境為主
間唔中得意下影下相開心下
不過唔覺唔覺
唔知係咪冇3層架框住既關係
呢個 tea set 食得好快
婆婆仲不斷食不斷食唔洗1個鐘嘆完 XDDD
感覺係鹹點甜點數量恰到好處
大家都冇覺得甜點特別多
全部吃光光 :D








呢件甜點好靚 (心心眼)


靚既野小芊芊都好鬼識揀


食左一朵花之後 佢話甜得滯唔肯再食


至於小芊芊
本身佢都幾enjoy跟我地食afternoon tea
不過一向對食好嚴謹選擇既佢
未見過的未聽過的東西一律灑手
淨係個粉紅色花花pudding吸引到佢
兩個tea set一上桌
佢已經物色好3隻都要據為己有
 我地3母女見到佢咁雀躍
邊捨得唔比佢食自己食吖 XDDD


其中一張圓椅早已被小芊芊佔據


油顏色油得悶悶地 走出去玩下先


呢度好舒服 人唔多 任佢玩


最開心就係玩呢張〝跳彈床〞啦
仲玩到唔捨得走







悠閒高茶樂系列:
紐約滋味!Lion Rock X KIEHL'S下午茶 - 4母女婆孫高茶樂



沒有留言:

張貼留言