2016年3月4日 星期五

京都白川Snowy Trip 2016 ❀ Day3 ❀ 和服初體驗



2016年2月19日 星期五 晴
小芊芊 ❄ 40Months 8Days
京都白川 Snowy Trip❄DAY 3
 和服初體驗 ❀ 京都


早一個月前在網上預定了
和服租著
難得和小芊芊來到日本
這次由大阪去京都又咁方便
我覺得3歲細細粒又識走黎走去既時候
著和服係最可愛的
這是我堅持要到京都的主因



點可以唔搵你賣下廣告~哈哈哈~~~


上網找資料才發現
京都租和服的店子多的是
很多很多攻略提及到哪家平宜哪家好
我選擇的條件很簡單
方便我辦預約就可以了
所以租著和服這方面我沒有心得
在網上預定的這家是最common的
岡本織物店-本店
http://okamoto-kimono.com/about/index.html
價錢我是完全接受的





一直密切留意京都和白川天氣
直到出發前一星期
發現這星期的氣溫急降10度
很擔心天氣太冷小芊芊唔適合著和服外出
很幸運 這天一早天清氣朗出太陽
雖然冷但天晴很重要


我預約的時間是第2輪的9:30
去到店子是真的把我嚇一跳
啲女人多到呢…
我看絶大多數是台灣人 也有些日本人
其實我從網上得到的資料
全部都來自台灣網站呢!
這回辛苦hubby了
他就是要苦苦的等呢!


兩母女一人HKD400元左右玩一日和服體驗
真係幾值得一試


到店時小芊芊還在bb車睡覺
我先挑選好自己的和服款式及付款後
就夾硬抱起小芊芊走到更衣室
這隻來到日本頭一天真的睡多過玩
或許是我們不停舟車勞頓的原故吧…
要叫醒她真的太費心力
平日她未睡夠叫醒她的話我真有氣受
所以帶她入更衣室的時候她是爆喊的!!!
還好哄她10分鐘左右心情先回復狀態


成個人精靈晒就去揀和服咯
之前她一早說好要藍色的和服
小芊芊:揀藍色先 冇就要粉紅色  跟住黃色
不過佢一開始就揀左件粉紅色 但太長
再選藍色 大件左少少唔係咁稱身
之後揀左件黃色…
最後呢~~~揀左件桃紅色 (靚) (心心眼)
仲自己走去襯左件黃色外套
同埋波點手袋仔


醒神後 一見到架上D花花衫
火速衝埋去…玩…伏喱喱…


女仔是否天生就這麼愛美?


架上呢埋就係小芊芊SIZE既和服喇
我諗小朋友選凙黎講算多吧
起碼諗得到會揀既顏色都有選擇


小芊芊算快手揀連試衫都用左15分鐘左右
我又發現小芊芊除左冇選擇困難症外
本身佢都幾有眼光 襯衫顏色襯得好靚呢!



我同佢一齊被換和服時
佢簡直冇時停 不斷係人堆中走來走去
店員姐姐要攬實佢先有機會同佢著衫 XDDD
仲要一邊著一邊問點解要著白色係裡面
又話人地綁得佢太緊之類…
好彩佢係小朋友 又細細粒又好笑容
加上一著完和服就聽到好多kawaii kawaii
咁人地先由得佢搞搞震…


小日本妹初步成形咯


佢一直好關注呢對人字襪
成日隊隻腳仔出黎比人睇
仲話好鐘意對襪 要拎返屋企 -_-"


高炒影佢矮得得勁得意



著完和服就排隊set頭
set頭不包在和服租著的package裡
要另外加錢的 大人小朋友同價
小芊芊要自己揀髮型同埋頭飾
佢簡直比佢阿媽我貪靚無限倍
仲拎住d髮型同我分析點解佢要揀呢個髮型
邊個髮型最唔好睇邊個髮型都幾好睇咁 -_-"""
人地唔知佢講乜齋聽都覺得好好笑


set頭中搞搞震ing


細細個set頭仔好得意


仲自己揀左個大大個既頭飾
(最後梗係比姐姐band左啦 搵返個bb用的)


排到我地兩個就分開set頭
見人地搞緊佢個頭 小芊芊坐到定一定
落左髮卷個樣超級可愛呢!
無諗過佢d頭髮咁簿咁幼都set到曲髮啊~
店員姐姐們set頭真係快到冇朋友
睇佢同小芊芊個頭梳兩梳夾兩夾
我既小寶貝就變左個偽日本妹喇 XDDD
我都忍唔住覺得自己個女
真係好KAWAII呀!


卷髮夾幾分鐘就正式set頭喇


睇佢幾定幾正經 個頭郁都冇郁過


日本妹造型大功告成啦!!!


❤v❤ ❤v❤ ❤v❤


係店內場景影幾張相後
就出去滙合daddy喇
陰公豬啦!原來daddy等左我地足兩個小時
我覺得daddy見到我地出黎時既表情好好笑的
一知我地出黎果刻個樣本來好痛苦
但一望多我地兩眼 (尤其望住小芊芊時)
佢雙眼發左光咁 XDDD
我好相信佢果一刻
一定覺得等兩粒鐘乜都抵返晒!
哈哈哈哈!


離開店子 店員會帶我們到店子後的小庭園
影返幅造型相


呢位妹妹真係超級興奮


捉佢影呢張靚相影到我呢……


daddy一出門口已經按奈不住相機快門啦
未有佈景都係度狂影









黎幅大合照先~~~ selfie~~~~


❤v❤


之後開始我地今日既行程咯~~~



日本Snowy Trip ❄ DAY 3
~ TO BE CONTINUE ~





REVIEW:

4 則留言: