2016年3月3日 星期四

京都白川Snowy Trip 2016 ❄ Day1-2 ❄ 出發篇




2016年2月17日 星期三 晴
小芊芊 ❄ 40Months 6Days
京都白川 Snowy Trip❄DAY 1
香港出發篇


出發前一晚才開始執行李
因為只係執一個喼
防寒衣物已有一堆 唔可以帶太多衫
所以執得好 hea
最重要帶夠小芊芊既衣物


出發當日我就忙到甩碌
本來諗住一個朝早執完晒整裝待發
點知奶奶中午才來我家
招呼一輪 下午發現小芊芊跳舞堂冇得補課
匆匆地又帶左佢出去上堂
急到我屎屎下…


晚上7點半登機
等埋hubby放工 5點飛的去機場
上左的士我先感覺自己有得抖下
check埋in拎到登機証
我地既親子假期正式開始咯


1月好多好多親戚朋友都去過大阪
搞到我地心癢癢
終於黎到呢個閘口喇~~~


今次坐HONG KONG EXPRESS
機票唔貴 (其實都好平)
3人+稅+3個自選位+3位餐食+1位20kg寄艙
HKD 4500有找
唯一唔好係時間好差
我地要住多頭半晚 & 尾半晚既機場酒店
不過出門訓得舒服最重要
daddy話呢d錢冇得慳…


呢度就係我地黎緊7日既行裝
帶住芊芊去旅行咁多次呢次最輕便


為左帶呢架bb車 犧牲左小芊芊個行李箱
由執行李開始一直話佢一定要帶自己個行李箱
佢話寧願自己行唔帶bb車
都要帶自己箱行李
出門口時見唔到個行李箱已經喊晒口


一出境準備去登機口
小芊芊就要自己拎返自己本passport
小芊芊:你唔洗幫我拎啦!
本passport係我自己架嘛~
我自己拎返得喇!
(巴閉得你吖……)


飛機餐唔好食不過都要食
程機幾粒鐘唔係食就訓都要有啲野到下肚
還好係熱都叫食得下


小芊芊共坐過6次飛機
今次第1次覺得佢相對扭計
主要係上機唔肯扣安全帶坐定定
同埋飛機降落時耳仔唔舒服係度嘈
其他時間總算乖乖啦~~~


出到機場向酒店走 得3度咋 感覺唔係好凍


係酒店入口一見到到呢堆花就衝埋去叫daddy影相


日航酒店當然好ok 我地之前同小芊芊講左日本既酒店好細間
佢入到黎好興奮咁話〝都唔係好細姐〞…
嘿嘿…聽日你就知! XDDD



落機出關就直奔酒店
酒店相當的近 就正在關西空港對面
今日急左成日真係好攰下
沖過涼訓一覺乜都唔理住喇
明天的行程你係未plan架!
總之就係起左身就check out
然後出發去京都啦~



❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄



2016年2月18日 星期四 晴
小芊芊 ❄ 40Months 7Days
日本 Snowy Trip‧DAY 2
關西空港 → 京都




晨早在床上看到一幕關西空港的日出
今日天氣超級好呢!


睇下我既小寶貝訓得幾甜
對佢黎講酒店正過自己屋企~~~



小芊芊訓到9點就自然醒左
係酒店食過早餐就check out喇
先去JR售票站換PASS
去京都呢一程冇指定席的 (我地既5日PASS冇包)
上到車有位就有位冇位就要企啦
雖然短短1小時車程
好彩比我地搵到兩個連位
有得坐小芊芊食下零食油下顏色
話咁快就到京都啦


呢個PASS冇得輸! 交通費方面乜都抵晒返黎
我地一路玩上白川鄉全部用佢


呢次日本之旅坐左稍長時間既飛機 + 多程火車
一盒靚靚蠟筆完全俘虜小芊芊既心
去到邊都要油顏色!(我堅係有得休息架!)



去到京都其實都唔早
係JR站附近搵下地方食LUNCH
跟住CHECK IN酒店
之後時候真係唔早
外出時間又半lung kang
我地呢日又冇定去邊
最後決定用呢半日時間shopping


我地黎日本既第1餐
只要有面有烏冬 仲有顏色筆 XDDD
就唔怕小芊芊唔肯食


我地黎緊呢兩晚就住係京都駅對面既ibis
房間較細 小芊芊話〝呢間真係細喎!〞 XDD
其實當你住過東京酒店 就覺得呢間都好OK^^




最欣賞日本D酒店無論幾細都有浴缸
有浴缸沖涼地方乾淨好多
同小朋友沖涼都舒服好多


住左兩間酒店 個VIEW都好唔錯



我地酒店就係JR京都駅對面
而係JR京都駅呢個大站旁邊
就有3個大型shopping mall
我地本身冇乜野特別想買
所以都係行多過買 哈哈~~~


行山用品店係hubby至愛
呢次去日本 佢都好期待見識下
平時網上先見到既日系登山用品
間間都超大間 慢慢睇真係要好多時間先得


呢度就係小芊芊既天堂 (心心眼)


係呢度玩左好耐唔願走呀~~~


係咁叫我地買比佢玩
哇!想當年我都好想要呀!
不過在太貴+無止境黑洞 媽咪一樣都未買過比我>_<
不過黎到日本 阿女話想要有人又點會唔買
我地afford到當然滿足下小寶貝喇~
揀1盒細細盒好喇 
(我地行李冇位擺呀!)


小妹妹好乖只係揀一盒 所以揀左好耐呀
發覺小芊芊係冇選擇困難症的
因為當佢見到第二盒都咁靚既時候
佢會即刻放低第一盒然後拎住第二盒再去揀…


買左戰利品後發現有扭蛋
我同daddy都好鐘意扭蛋 日本既扭蛋更加愛啦
睇下小芊芊扭得幾開心^^
扭一次比香港平好多呀!


shopping一輪後 小芊芊攰到暈左
我地都行到好攰 hubby即刻帶我食好野


估唔到hubby咁叻仔有備而去
中村藤吉啊~~~
佢老婆我至愛既綠茶啊~~~
唔飲得綠茶既我都忍唔住口喇 
1次咁多啦!
今次冇時間去宇治 食返中村騰雞補數



香港店人太多 我都冇乜機會去到
京都呢間都要排隊
不過人龍唔長 我地排左3個字就有得食


SUPER YUMMY!!!



去日本shopping真係會行到腳跛
邊有可能唔帶bb車~~~~
如果唔帶車 隻扭抱精一個唔該唔肯行
我地3隻真係只可以留係酒店hea架咋 XDDD


再shoppig過後既晚餐
發覺食方面京都同東京完全大不同
東京食拉面 京都冇拉面的
食黎食去都係蕎麥面
好似呢餐set 其實得齋粟米飯+齋面…


我要就小芊芊 唔係樣樣都可以試
hubby就可以揀d豐富啲既^^
不過都係冇東京d食物咁好食


晚上的京都塔


日本Snowy Trip ❄ DAY 1-2
~ THE END ~





REVIEW:

2 則留言:

  1. 好好佩服你地3個人只用一個喼啊..仲要係冬天喎.超勁!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我起初都好頭痛, 最後堅決兩三日著一件衫先搞得掂~~~
      不過係搞到shopping唔敢買太多野囉...

      刪除