2014年2月18日 星期二

小芊芊人生第1張証書


2014年2月15日   星期六
小芊芊‧16Months 4Days

今日係最後1堂playgroup
小芊芊完成左12-15個月組別
拎左成績表 得到一張cert
成就了人生第1份履歷




上到黎第10堂
短短呢兩個半月
小芊芊變化好大 不過
我並不覺得完全是因為playgroup
12-15個月係小朋友轉變非常明顯既階段
playgroup幫助較多的反而是家長
其實係讓家長去上堂
等我們知道咩時期小朋友係時候學d咩野
加速小朋友既各樣認知

我地上第1堂時
4個bb得小芊芊一個仲未識行
個個bb食茶點後飲水時都會 "逐" 親
d玩具得1個bb敢拎住玩
個個bb都好似舊飯仔咁呆呆樣

黎到今日第10堂
雖然小芊芊間唔中都呆呆下(因為未訓醒…)
但係老師一拎d馬鈴沙搥故事書等等
小芊芊都會主動去拎黎玩
碗碗濕紙巾消毒泡泡等等物件
佢都知道係咩黎同埋用黎做咩
有時見到有興趣既野 都係主動企起身走埋去望
表現唔係突出  不過跟到正常發展進度
媽媽我已經好滿意

爸爸話小芊芊開始時好似未訓醒咁
叫佢揀樂器冇反應
結果老師攬住佢陪佢揀

一聽到音樂醒左喇 即刻拎住沙搥左右大力搖

由第1堂老師講野時要攬住我地扭身扭勢
到而家識自己坐係度專心聽老師講野
叻叻芊呀~


new game
but d bb好似冇咩反應咁既…

學習退後行

食茶點

隔離d家長成日話小芊芊叻叻識share
其實我思疑佢係唔鐘意食呢隻餅
所以堂堂都分1大條比我同daddy
因為佢平時一唔想食我地比佢既野
佢會不停咁分比我地食
直到食晒為止-_-"

填顏色貼貼紙

請昌囉…

大功告成
爸爸叻叻 (kakaka!!!)


本來我好堅持每一堂都陪芊芊上堂
礙於去年年底請假太多 AL經己用盡
公司冇得advance al
所以今堂由爸爸同青青姨陪
可憐既我冇得同小芊芊即場合影証書照
嗚嗚嗚………


最後一堂 來幅playgroup bb大集會先~~~



3 則留言:

  1. 小芊芊已經咁大個女啦,仲拎左人生第一張證書咁叻叻 ^^
    我都同肚B上左半年playgroup,見到小朋友有進步真係會好感恩呢 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊, 而且佢地越大越懂事, 有時都估唔到1歲既bb會識咁多野, 成日都有surprise!

      刪除
  2. 小芊芊叻叻呀~咁細個就有證書!

    回覆刪除