2014年2月19日 星期三

大年初十 • 小芊小吉crazy time!


2014年2月9日   星期日
小芊芊 • 16Months 8Days

由年初一開始日日有節目
接住返4日工
昨天連走早午晚3場
今日依然行程豐富

過年熱辣辣
仲以為冇機會著新褸新衫
估唔到仲有咁凍既時候
今日開始凍
仲要上大帽山&入珀麗灣拜年
小芊芊終於可以舒舒服服咁
著套sharp sharp靚靚賀年裝拜年啦!

大帽山堅凍 7度加上雨天
今次冇得帶小芊芊落田玩tim
所以坐左陣就落山轉車入馬灣喇


一去到就見到柑柑坐左係sofa
5個月大啦 柑吉媽話佢仲未識坐
難得未覺覺豬又岩岩學坐坐
我二話不說就叫埋芊芊同吉吉坐埋去
黎幅bb仝人照先

佢地3個好襯呀!
個個都M&M color sharp爆!
咁先有過年氣氛嘛~~~

 
今晚既simple dinner - 打邊邊
我地一早定好打邊邊
估唔到今日咁岩轉凍 仲要咁鬼凍
打邊邊打得超合時

食飽飽 爸爸同小朋友玩喇
玩吉吉最鐘意既飛飛

一玩就不得了
3個玩到完全lost control!!!
小芊芊卡卡卡卡開心到放返佢係sofa
佢都仲以為自己飛緊
一度企係sofa個勢想向前跳
嚇到我飛撲過去攬實佢先阻止到…
至於吉吉呢
真係hyper到…koala式攬住老公
轉轉轉 轉到bang一聲跌左落地 (應該係好痛的!)
但即刻企返起身再飛撲去我老公度
繼續轉 -_-"

最後阿女玩到呆左 kakaka
吉吉hyper到傻左 hahaha
爸爸就扯晒蝦lum左 :p


柑吉媽同小芊芊既合照好靚呀
見吉吉咁大隻 睇下我抱唔抱得起先
好重呀 不過好大份好好攬 hahaha
一抱起吉吉我叫佢錫我一啖
哇~呢一啖大啖到呢~~~
lum cccccccc

跟住仲熱情到呢~~~~
吉吉真係crazy hyper呀 hahaha
好可愛好有童真既大bb
我都希望我既老積sweetie到3歲時
都會keep到好似吉吉咁既童真啦!

唔覺唔覺 一睇鐘經已10點3
今晚仲諗住早d入黎開餐早d走
真係開心不知時日過
我地一話走
吉吉已經係門口著好鞋仔等送我地
小芊芊仲拖住佢出門口走
哈哈1歲妹仔拖住3歲既哥哥
呢pair背影好得意

回到家11點半
好累好眼訓
小芊芊係半路經已訓到好lum
直到天光

第二朝柑吉媽話我知
吉仔成晚發惡夢
哈哈哈哈
証明佢尋晚真係玩得好開心



1 則留言:

  1. 歲半發音不清絕對正常啊!不用擔心!可以試下比佢食多D固體食物鍛鍊口肌!

    回覆刪除