2014年2月17日 星期一

今天是室內活動日


2014年2月16日   星期一
小芊芊‧16Months 5Days


是日進行了3場室內活動


上午場 - 拆利是
元宵節係芊芊爸爸媽媽既日子
因為小芊芊的利是沒帶在身
所以年十五拆利是既活動推遲左
年十七既早上先有機會慢慢拆

砌好晒d利是比佢對旋風腿掃亂晒!
阿女, d利是都比你坐到巢晒
你仲伸手要d咩呢?

咁多既…拆邊封好呢?

人拆利是你拆利是 暴力得你…
拆爛左個咁 "靚" 既利是封!
呢封利是我好鐘意 另一封係 "勁"
勁字同靚字係我既
利是封四角上面既字 (聰明伶俐 笑口常開) 先係小芊芊既  哈哈!

well~呢張綠色既!

呢個封咁靚 唔知係咩色呢?

紅色呀紅色呀~~~

Anyway
咩色都好
全部都係收歸媽媽所有
~講完~


中午場
元宵節有太陽
滿心希望接住兩日會天公造美
幸好沒雨 不過天陰濕氣重
冇得郊遊 唯有一切活動在室內進行啦
先去滿足一下爸爸既慾望
一日唱e神唱到黑既爸爸
成日想渣咪做歌神
今日難得太陽伯伯休息
又見呢排我地一哼歌 小芊芊就搖個不停
咁一於實現下爸爸既歌神夢啦 kakaka!

小芊芊係個場un左幾首歌
食過lunch就訓左
爸爸同叔叔叫到拆晒天佢都可以照訓
訓左一個鐘左右就起身
係個場就走黎走去
不停同大人give me one!


下午場
見今日唔係好凍
之後本來想帶小芊芊去公園玩
但爸爸堅持要室內活動 驚凍親個女喎…
(驚凍親佢自己咋呱!)
最後入左會所玩 得個滑滑梯同幾架車仔…
(好過冇啦…)
不過今日小芊芊學到新野
佢要自己上樓梯同落樓梯呀
玩到行返屋企既路上先捨得訓
結果兩父女一齊訓到食晚飯







4 則留言:

  1. 小芊芊自己上落樓梯好叻咗啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但人仔細細成日想越級上落,次次去到尾二果級就仆喇~

      刪除
  2. 個會所咁大,真係正呀,前排凍我都冇得同肚B出去玩呢~
    小芊芊唔洗扶都上到樓梯,好叻叻呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 果日天氣凍,頭半小時會所比我地包場咁,可以任得佢通處走~
      佢落到最二果級係都要越級落,好心急,最後係碌落地架~

      刪除