2014年2月12日 星期三

大年初一‧馬年山頂行大運



過年前既日子
爸爸媽媽都太過忙於事業了
還好我們還未需要自己準備過年
年廿九公公婆婆家團年
年三十我們家團年
過年連用look柚葉沖涼都唔鬼記得
直接年初一兩襯家上山頂行返個大運好喇!


年卅晚未到12點
小芊芊經已頂唔順訓左


左右兩幅賀年吉同年花
係小芊芊上playgroup既親子勞作
幾應節
即時令我地間sweet room充滿過年氣氛


小芊芊今年既壓歲錢 & 新年利是


幾個月前經已學識既請請
坐定定叫佢請請又唔肯做
pair係張度先係咁已敷衍下你…


叫親佢相都郁身郁勢冇時停


不過自從去完泰國旅行不斷10秒自拍既訓練
小芊芊一見腳架+相機就會auto擺定pose
直到我地話影完喇佢先會郁
最叻呢就係識對住鏡頭笑
同埋一影完就要我地比佢睇返影左果幅相
所以我地而家自拍影3口子照好easy呢~


下午上山頂
盧吉道一圈再上柯士甸山道8號
風和日麗 同埋幾熱下
小芊芊套賀年裝真係夾硬著到
邊行邊怕佢熱得滯 


全程有大半程比人抱走左個女
行得快到背影都望唔到…
阿女想落地行都幾乎唔到我控制…
所以呢個家庭活動冇乜點同小芊芊影相

唔緊要
黎緊仲有年初二年初三年初四年初九年初十
哈哈!


行完大運 上埋公園玩
呢個公園真係一個好地方
任小芊芊走都唔怕佢跌親
小芊芊一去到就好似上次咁乜人都唔理走呀走
眼住訓咁走 點到肯訓
難玩芊一名
一話走放返佢上車
即刻lum左!
我要抱住佢落山


年初一既落霞好靚!
人係多 但比想像中少
發現年初一二三出外玩好唔錯
自由行少 多既反而係香港人
多人程度只係同多自由行出沒既星期六日差唔多
搭車都唔算逼 起碼少左自由行

行個大運
希望今年心想事成啦!


沒有留言:

張貼留言