2015年3月28日 星期六

生日飯局 ♥ 旦王花



2015年3月15日 星期日 陰
我與hubby的生日飯局
旦王花 - 泰越鍾情


這天節目很豐富
朝早與奶奶出荃灣飲茶
中午上大帽山川龍拜年
下午約了曹姨姨庭叔叔去石崗睇木棉花
夜晚就由石崗行去錦上路食晚飯

是晚我們由石崗行去錦上路148號
旦王花 - 泰越鍾情
這是我姊妹與hubby兄弟
為我們而設的生日飯局

這家餐廳多年前已聽聞過
是一家很有名氣的泰式餐廳
很多有錢人家會專門駕車到這裡吃飯
我聽過這餐廳是因為早些年
話說Hubby在舊公司做時
同事們經常一起去食好野
那兩年hubby每次食完好野後
都話會再帶我去食
當然有些餐廳佢真係有帶我去
可能因為錦上路是一個不太方便的鄉郊地方吧
呢間霸王花佢真係講完就算
婚都結埋都冇帶我黎過


一入餐廳 小芊芊已好想係呢度玩








好錫小芊芊既曹姨姨


旦王花一家泰式露天餐廳
坐在裡面很舒服的
真的很有泰國feel
我本身嘛…除了海鮮和壽司拉面
泰國菜也是我的不二之選 :)
一聽到話去旦王花
即刻好開心 :D

小芊芊食晚都幾乖乖
起初食左隻烚蛋
食食下見到我地D食物上菜
佢就蛋都唔要要食泰國菜喇~~~
食左雞肉串 牛肉串 菠蘿炒飯 蝦蝦
仲有泰式簿飯點花生醬
佢都食左唔少野呢!


好岩小芊芊食既炒什菜 有佢至愛既蘿蔔同菇菇


菠蘿炒飯有好多蝦蝦


呢個豬牛雞泰式醬汁串好好味呢!
小芊芊最愛正方形果碟花生醬汁


我地同時叫左薄餅 小芊芊不停用〝包包〞點兜醬食 :D


來了個沙嗲牛尾


D牛尾啖啖肉 睇個煱好似好細 但好足料好full呀!


呢兜咖喱牛都係好好食
尤其d咖喱 點薄餅食到停唔到口


小妹妹都食飽飽喇 自動話要飲水水


哇哇!本小姐期待已久既至愛甜品呀~
兩個月前去清邁6日都食佢唔到…
等到今時今日先有得食吖!


好大陣仗…其實呢個係西米露黎架
估佢唔到上面加左堆刨冰


好有賣相~


你睇下幾吸引小芊芊~~~


渣住隻匙羮想畢又唔畢既古靈精怪樣 :D


其實佢玩下架咋 畢埋去佢口度都唔肯食呀…


我的好姊妹真係好抵錫
好知我心意呢~~~
其實呢餐生日飯早在過年時經已約我們了
今天實在係一個timing好夾既時候
荃灣→川龍→石崗→錦上路→回家
整個行程都極之順路呀 :D
不過由石崗行過去
足足行左我地9個字
由天光行到天黑呢 =)







♥♥♥ THE END ♥♥♥




沒有留言:

張貼留言