2015年3月26日 星期四

清邁FUN Trip 2015‧Day 3‧闊太千與闊B芊的生活時光



2015年1月17日   星期六   晴
小芊芊 ♥ 27Months 6Days
清邁FUN Trip‧DAY 3
Panviman Chiangmai Spa Resort 


騎大象回來後
見山頭都被大太陽照著
我們吃點小吃後馬上整裝待發
小朋友們知道要去玩水
兩隻都開心得崩崩跳 :)



〝我要玩水~~~〞


可惜…可惜…
清邁是有冬天的 冬天是過去了
要知道冬天後還有春天的
山下的春天可媲美夏天
不過山上的春天是真正的春天啊……
泳池的位置沒讓大太陽正照
那個水啊…可凍得不能下吧
這次讓小妹妹們失望了…

daddy為了讓她的心肝寶貝一嚐心願
一頭就跳進那碧綠的池水了
可我的腿碰一碰水 已震了一震
隻小妹妹呢??? 佢驚都未驚過
沿住樓梯越踩越深
怎麼也不肯離開池水…



daddy沉一聲就跳左落水游左幾個來回
暖左身先陪阿女玩


泳池就環境好靚




小芊芊一上水就唔制


 d水幾凍都要落返去玩


仲叫daddy拉佢去瀑布果度


我就凍到震震咁同佢地影下相


一場來到
也讓她玩一下啦
最後見她連牙關也打震就撤退喇
之後我就一整天怕她冷病發燒之類…
怎麼啦!做daddy就陪玩陪開心
做mami果個就擔心兩隻一整天
做女人真的很吃虧的 XDDD



✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤


享受過靚靚3層式靚景大泳池
接下來就是來個貴族3層架高茶 XDDD
本來打算讓小妹妹們睡個午覺
然後才出動 不過她們連丁點睡意都沒有喔…
於是回房間換過套靚衫
又出發喇~~~



B模芊既春日高茶LOOK   XDDD


點解整日只係在resort附近及resort裡頭
經已沒安排行程的hea啦
但都要在房間出出入入咁忙架呢?

在resort裡頭嘆高茶
我們選了個視野之最的位置坐下
環境非常不錯
3層食物就當然一般啦 哈哈~~
晚餐比高茶好吃很多 =]



小貴婦出發咯!


GOGOGO咯~~~


我地揀左呢層既角落位坐


 後邊係呢個景 一陣daddy就會去呢度做massage


側邊係呢個大山景 好舒服


睇下呢個男人嘆到…


成個陳毛咁款 XDDD


趁3層架未到 我又來一幅先


 小朋友就太危險喇 一定要有大人陪同


selfie~~~


影完相一落地 小芊芊就衝去呢條樓梯度不停上上落落
精力充沛到冇朋友~~~


3層架黎喇~~~


 望到個樣就知道一般
不過之前睇到個價錢就知道肯定一般啦
嘻嘻~~~


 呢個好好味 又有岩小芊芊胃口既腸腸




食氣氛食環境 兩家人舒舒服服傾下計好唔錯架


✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤


之後就係我和寶貝女的
♥♥♥獨處時間♥♥♥
兩個男人相約了做thai massage
我和小芊芊就係spa centre四圍走
給她拍照拍到我手軟呢 :p
Resort很多地方都好靚
小芊芊都識得咩叫靚
仲同我講好鐘意住酒店 d房好靚靚~



 闊太闊b又去左resort另一個地方喇~~~


 spa and massage zone 既 lobby


 
 呢個lobby有好多野比小芊芊玩
支支香氛都拎黎聞下 支支都話香 :)


 做massage既地方好大好舒服


 不過呢個時候 只係得兩個男客人 @@"


 daddy係隔離做緊massage
小芊芊又走左入黎玩


 仲話要係呢度訓覺 真係識嘆!


係呢條木橋度來來回回左好多次


小朋友既快樂其實好簡單


 咁樣簡簡單單既下午真係好舒服


 〝daddy係邊呢?〞


我指比佢睇 〝係對面訓左係度果個囉!〞


佢咁好眼應該睇到卦 :P


玩完就同小芊芊慢慢行返去resort lobby


 沿路經過健身徑 如果係playground就好啦…


上resort lobby既斜路真係好斜下…
時行時抱既佢搞到我扯晒蝦 XD


✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤✤


或許小芊芊都好享受
與媽媽的獨處時間
所以daddy做massage既2個小時裡
一點睡意都冇 不停又走又跳
直到daddy做完massage係lobby找到我地之後
小芊芊就點叫都唔醒喇 :)
晚飯都冇食到呢!



個天好靚呀~~~


lobby既風景真係好靚~~~


 呢度好多住客黎影相架
呢個時候完全無人
我地兩母女獨覇






小芊芊 你攰未呢???


我仲諗住比佢係呢度nap下 :)


 訓係度咁望好舒服~~~


 小芊芊都係咁話好舒服


SAWADEECA~~~~


CHEERS~~~


 去另一邊跳下先


泰式style真係好charm~


小芊芊都好有同感


睇佢咁enjoy 同埋…

笑得咁開心就知啦~~~~


小寶貝 你捨得訓覺未呀???


開心到唔捨得走~~~




清邁FUN Trip‧DAY 3
~ THE END ~





REVIEW:


沒有留言:

張貼留言