2015年3月25日 星期三

英雄花 ✿ 一星期後更燦爛!



2015年3月21日  星期六  陰
小芊芊 ♥ 29Months 10Days
農場鮮奶有限公司 → 石崗軍營


我的好朋友很難得地
可以在星期六day off
知道schedule後即刻mark左我呢一日
問我地邊度玩好
呢個星期唔知做咩特別累
唔想體力勞動又唔想去咁遠
所以我地話咁快又重遊
石崗軍營
我們一行4人又來啦!


石崗軍營 我地又黎喇~~~


都話呢個地方百來不厭
上星期來過今個星期又來都唔覺悶
今日冇其他節目
所以有時間先去農場鮮奶飲奶奶
今日農場鮮奶好多人呢!
daddy排隊買野食都排左幾個字
小芊芊就係度走黎去
等食佢至愛既茶葉蛋 :)


上一上車痴住Peggy ee坐定定
仲一齊share安全帶 :)


今日第1個節目係去農場鮮奶high個milk先 =P


今日好多人呢!等左幾個字
先有得食小芊芊至愛~


食完拎埋盒奶邊行邊飲


high完milk就要散步喇
由農場鮮奶行過去石崗軍營
3月下旬既石崗軍營
英雄花比上星期開得更紅更燦爛
樹上的花花與樹下的花花比上星期更多更多
第一次來的好友都不禁讚嘆眼前所見
小芊芊來到就很開心走走跳跳的
我們都拍了很多照片


一路上 除了有盛開既木棉花
還有開同樣燦爛既宮粉洋蒂甲


黎到呢度不得不停下腳步
呢棵宮粉洋蒂甲看來是全大帽山最大棵最靚既


遠看成棵櫻花樹咁


小芊芊一見到呢條斜路天橋開心到呢…


 不斷來來回回 跑左上去再衝落黎!


 千芊家的古靈精怪開心B


接下來3幅好靚既family shot :)






小芊芊今日非常合作


一見影相就望鏡頭笑^^


回到家就急不及待翻看照片
晚上待小芊芊入睡後
我和好友就開始不斷的whatsapp
大家把自己手機相機拍的照片互傳
全部的照片都拍得很開心很自然
這些充滿開心的照片是
好友今年送我的生日禮物
最窩心是我的好友給我的message
〝其實我都好鐘意幫你一家三口影相〞

是的!是的!
我最喜歡她給我拍的照片
(喜歡的程度與青青姨給我拍的同等)
我們是初中於補習社認識的
直到今天friend足咁多年
我們的art sense很接近
所以我從不用提出任何要求
每次她給我拍的照片都是我的心水


 今日的石崗軍營遍地落花


小芊芊發現了樹精 =]


 不過叫佢行埋去影佢就走佬~


扭我抱…咁就捉住佢影返張先


叫佢企係度影佢就唔影 原來佢要坐 XD




 我個friend到底做緊d乜 小芊芊可以笑得咁開心 :)


 成日當d木棉花係食物 作狀擺入個口度 aum aum aum


呢條花樓梯好靚 我地唔洗砌就有得影~~~


my friend勁喜歡呢幅相
兩個都笑得勁開心~


 第1次係呢度見到有軍人操隊和圍圈坐


今日比上星期更紅更靚


 全部英雄樹都開滿花花


 紅襯綠永遠咁sharp架呢~


同daddy影幅合照先啦~


 今日仲多了一個咪咪眼笑既大心心呢!


 小芊芊掛住玩 我地影情侶相好喇 :)


呢個妹妹一見到大石頭就好hyper


不停要爬上爬落 仲要自己黎
唔睇實佢唔得 好彩有daddy heehee…


叫佢走仲唔捨得走tim…


最後daddy要抱走佢 XD


好少可影單人 嘻嘻~


有人玩玩下無啦啦扭我抱


 我叫佢搵daddy騎膊馬
呢隻妹妹就係度玩daddy!


 蝦完daddy又自動波錫返 哈哈哈!


 最鐘意我地一人拖一邊 然後
1。2。3。。。


JUMP!


差唔多6點喇 要走喇~~~


我們明年見!



小芊芊是個慢熱型小朋友
不過她與Peggy ee又有著很微妙的情誼
好友是我朋友堆當中
唯一不用小芊芊warm up就可接觸的人
由21個月第二次見面後
小芊芊很自然會向我提起Peggy ee
見面不用warm up就和ee玩讓ee抱
其實她倆一共只見過3次面
緣份的事 so amazing!





REVIEW 

2 則留言: