2015年3月27日 星期五

MY STARRY BIRTHDAY NIGHT ♥




20 March 2013 (Friday)
My Birthday Dinner with hubby ♥
La Saison by Jacques Barnachon





生日當天才有人通知我
晚上7點係尖沙咀地鐵站等
我的家人一直在打聽我的正日生日活動
我什麼都不知道吧…
我媽還打算和我去吃飯
(她怕沒有人和她的寶貝女慶祝生日呢!XDDD)


La Saison
一家很高尚的法國餐廳
由Michelin一星級名廚Jacques Barnachon主理
由 appertizer 到 dessert 一共上了7道菜
每碟都很講究 重質不重量
每道菜份量雖然少 看似會吃不飽
但其實份量剛剛好
吃得很滿足呢!


每道菜小至side dish的decoration
到主角食材的來源和介紹 
上菜時都會有專人詳細講解
每道菜都會用上兩種以上的食材配搭
我們隨隨用手機拍了照後就肚子裡送了
我們都是第1次嚐試French Find Dining
Michelin一星級的birthday dinner
很美味 也很難忘


餐前小食都是bite size的
其實食完都唔記得左食過d乜 =P
只記中間那杯是泡沫


餐前的包包 樣子很可愛


隻隻都好吸引 份量又不會太多
最頂的餐包仔超級軟熟 好好吃呢~


這杯是南瓜泡沫洋蔥咖喱 
吃下一陣風的
不過南瓜味道很香濃


這道藍蝦配南瓜糖漬血橙配南瓜泡沫


藍蝦生的 味道很鮮甜
我很愛吃生蝦 這道菜我很喜歡


煙燻帶子薄片配粟米栗子


食材都很合我胃口 所以都係好好味^^


香煎鴨肝配糖漬紅蘋果及薑餅
鴨肝好嫩滑 面層很香脆 真的入口即溶那種
薑餅好脆好香 同樣好吃


這道main dish是Hubby點的羊柳配焦糖鳳梨
加紅酒燴啤梨及羊肉汁
羊柳我不好 舊啤梨酸酸地甜甜地 味道幾得意


Main dish我點了這個
鱒魚柳配啤酒煮冬季蔬菜及白酒青口忌廉汁
頂層那隻是蟶子 好細隻好細隻…囉…
下邊塊魚柳不錯啦 :p 


dessert係焦糖簿脆蘋果批+雪糕脆餅
仲有餐飲咖啡一杯
仲有仲有…兩粒冇影到相既朱古力
味道沒有特别驚喜吧
但也是個完美的ending


份量都恰到好處
我們吃完在外邊散步一會才來下場
胃仔剛好有少少位放一會兒要吃的蛋糕 :)





青青妹一早約好我們
晚上回家砌蛋糕
晚餐完後就一起回娘家咯 :)
與家人一起慶祝生日的最後兩小時
我嘛~ 我還是覺得~
生日要有蛋糕吃才是最開心的喔!
我的生日真的過得很快樂呢!


這個是嫂嫂在紅磡海逸酒店買給我的生日蛋糕
好靚好多生果呢~~~


小芊芊一見到蛋糕
大家都未埋好位 蠟燭都未點
佢就係度唱生日歌 -_-"


♥ ALL MY LOVE ♥
不過老豆豆太累訓左覺了啦 :)


我的生日由小芊芊包辦吹蠟燭和砌蛋糕
HAPPY BIRTHDAY!




♥♥♥ THE END ♥♥♥



4 則留言:

  1. 生日快樂呀,祝你身體健康,幸福美滿喔 ^^
    個CAKE 真係好靚呀,有生果的CAKE 特別多色彩的,靚靚呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. thsnks ar sam sam^^
      同埋都係覺得有生果有cream既蛋糕最好食^^

      刪除