2015年3月29日 星期日

生日飯局 ♥ 炑八韓烤



2015年3月26日 星期四
我與hubby的生日飯局
炑八韓烤


每年我的表妹都會和我慶祝生日
大家結婚之後
表妹和表妹夫都會繼續和我&hubby慶祝的
今年表妹提議食韓燒



其實我早一星期生了
兩粒大痱滋 -_-"
一直又痛又未好返
當日都十五十六要唔要提議改地方
不過間唔中韓燒很不錯既
而且又係生日飯
所以食左先算乜都唔理喇 :D

炑八韓烤
炑 (音讀〝木〞)
在太子一出地鐵站行兩步就到了
場地不大 但每枱客都有些距離
不會很擠的 表妹先攞位
拎左個好舒服既角落位
 而且這裡好好 不設限時^^
坐到打烊先走都得

我們點了4個餐
2位海鮮烤肉餐+2位烤肉餐
MENU有點騙人的
一開始看以為一份餐2位用
原來一份餐一叫就2位起
即係一份餐一人份量
點餐價格要x2囉!
我們起初不知就裡 又不知份量
其實一份餐我地1個人食唔晒的
叫2個餐再散叫其他想食的會化算d :)




不過呢餐真係好好食
佢個鐵板燒好得意的
圍邊係個分了3格的小鍋
一格係裝鐵皮漏出來的油
一格係裝泡菜+蛋漿 煮熟之後就係
泡菜蒸水蛋 
另一格係裝芝士碎條 煮熟之後就係
軟綿綿芝士
呢兩樣超好味 仲係任添
小芊芊黎淨係呢兩樣都夠佢食呀!




4份烤肉餐都有1隻大大老虎蝦
佢地個個竟然唔食 燒晒比我獨食 :D
好多唔同種類既牛牛肉 我至愛吃牛啦
仲有海鮮餐每份有兩隻大帆立貝
每人一隻好鮮甜好味~~~
雖然真的超級熱氣
不過全部都好岩胃口 
我今日好有口福呢!










好大頭蝦既我地4隻
由於我同hubby食食下好想飲野
但係餐廳提供的水係過濾水
我最怕水喉味 所以冇野飲!
hubby問我地試唔試韓國米酒 問過含6%酒精
有得試個個都想試下啦
甜甜地又有d啤酒味
一向唔飲酒的我都接受到






之後hubby發現左d野…
原來我地個餐係包飲品同埋甜品
真係搞笑到呢…之前食食下我就同表妹講
〝食完韓燒一陣去食糖水吖!〞
我地真係完全ignore左menu上面
飲品 甜品 呢4隻字喔!








今晚好開心
好多謝你們帶我地食好野
仲傾埋之後幾時一齊去旅行
我地真係好耐未一齊去過旅行啦~
我同表妹講旅行講男人
hubby同表妹夫就講打機 -_-"
好耐冇試過同friend食飯傾到咁夜先走人
傾到10:30 間餐廳都走左7乘人
其實仲想繼續傾 好多野想講 :D
明天大家都要返工
我地再約過啦^^





♥♥♥ THE END ♥♥♥



2 則留言:

  1. 嘩,你同表妹好好感情呀,good good ^^
    一齊去旅行,正呀,會去邊呀 ? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我地同年架,所以由細到大感情特別好^^
      講左好多年一齊返大陸旅行,想去大西北睇最靚既風景^^

      刪除