2015年3月13日 星期五

JNU Happy Gathering 2015



2015年3月8日   星期日   陰天
小芊芊 ♥ 28Months 25Days
JNU BBQ Gathering @ 大棠郊野公園


一年一度既 JNU BBQ
今日遇返好天氣
大家又重返大棠郊野公園團聚喇
朝早小芊芊肚仔痛要睇醫生
所有事情由非主搞手負責安排
我唔係搞手 my hubby先係
所以我只負責帶個女去活動場地
同埋負責食食食 :D


出發啦~GO~GO~GO~~~


去到爐剛剛透好
可以拎住支叉叉拮野食燒喇
小芊芊一見到個火就話要食腸
剛剛先腸胃炎好返
朝早又屙爛爛又肚仔痛
煮左pang白粥 帶左支寶礦力溝水
加多包栗子同一盒仔手指餅
食d野咁清見到有腸又點會唔叫食
於是燒左兩條腸比佢送粥食
之後燒左d面包比佢食下
小妹妹胃口不錯 食得好開心


雖然肚仔間唔中仲痛下
但次數少左好多
困左係屋企成個星期
比佢去郊外抖下氣
總好過繼續困係屋企悶吧!


次次黎大棠 都冇行過呢條徑


呢度有好多爐 我地下午先到都唔會冇位BBQ
不過想要好位置 都係要早黎先有既


我地落腳果個位 算唔算係個好位呢 ?
其實我一去到就問朋友〝做乜揀個位咁開『陽』呢 ?〞
雖說今日陰天 但其實舊雲行一行開
個太陽都幾有力架…


於是朋友們爭相答我
〝XX話呢個位有樹遮陰喎!〞
相中所見 就是那棵所謂可以用來遮陰既樹囉-_-"""


開餐!


呢個BBQ場好好風景架 望到成個元朗大平原
今日天好清 遠處都望好清楚


腸腸丸丸同雞翼
係小芊芊知道BBQ一定燒既食物


深藍姊妹花 XDDD


我地要擔住遮BBQ~~~


3月係香港最多花開既月份
尤其大帽山大帶的宮粉洋蒂甲
成棵樹都係粉紅色
去郊野公園一路上都係呢d樹
開到好似櫻花咁
所以每到春天我好鐘意去大棠
小芊芊出世果年我地發現左呢個地方
之後每年都來一次
BBQ我不愛去人工燒烤場
去呢度最好 又靚又舒服


小芊芊四圍騰 圍住個爐位走黎走去


BBQ場有少少休閒設施
呢隻係其中一隻草蜢仔


呢個男人係咪好慈父呢 XDDD






另一邊開滿一排宮粉花呢!


呢度影相都好靚~~~


我都來一幅單人照先~~~


有粉色有白色 仲有間小屋 (public toilet來的--")
這幅背景很不錯吧!:)


小芊芊一向不怕陌生人
但唔識既人抱佢佢當然會say no啦
現在只要知道係daddy mami都識既人
如果你逗佢玩5-10分鐘
佢就會肯比你抱肯同你玩
我地呢班common friend好幾個係行山鐵腳
所以大部分小芊芊都認得
陪佢同d姨姨姐姐玩左一陣
我已經可以好舒服咁hea住等食 XDDD
個個爭住抱佢影大合照
小芊芊都好樂意被影 :)


集下郵先!


來一幅全女班~~~


A姨姨抱住影大合照一幅~


K姐姐抱住影大合照又一幅~


M姐姐抱住再影大合照一幅 XDDD





本來係B一個下午
點知B下B下B天都入黑但仲未有人想走
一入黑又冇街燈四周黑媽媽
加上明天星期一d人唔會燒到咁夜
所以成個BBQ場我地玩晒
D行山腳個個拎住支專業電筒
唔會黑蚊蚊乜都睇唔到
見個火越夜越美麗
於是把所有食的都B晒清晒落肚
離開時經已晚上9點啦


入黑了


四圍黑媽媽 只有馬路有街燈


好彩我地好幾位有帶光過街燈既電筒


咁我地就可以望得清清楚楚咁繼續BB蕉喇~


燒茄子永遠係我地JNU人BBQ既重點!


個個望到 食到飽飽果個見到都會流口水~~~


燒茄子7人組 XDDD


超好味的~要搶食咯~~~~


個火越燒越靚 最後拎晒所有食物出黎
一網過炭燒燒清光 XDDD


呢度既夜景真係好靚架 ^0^




☁  THE END  




4 則留言:

  1. 有樹遮陰果度我真係笑左...hhahah~
    小芊芊同daddy好sweet呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎...真係有人咁都UP得出 XD
      其實小芊芊蝦daddy既時候比較多 哈哈哈~~~

      刪除
  2. 夜景真係好靚! 但咁黑都有D 怕怕

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 估唔到夜景咁有睇頭~
      如果唔係有電筒, 真係自己燒緊乜食緊乜都唔知…

      刪除